Krajem 80-tih godina dvadesetog stoljeća se u Galebov proizvodni asortiman  uvodi podlinija Adriatic  kao odgovor na potrebe tržišta za kvalitetnijim proizvodima modernijih krojeva. Tijekom 90-tih godina dvadesetog stoljeća linija Adriatic  preuzima sve veći udio u prodaji Galebovog proizvodnog asortimana.

S vremenom se definiraju brand standardi i proširuje proizvodni asortiman te brand Adriatic postaje naš najprodavaniji i odlično prihvaćen brand, prepoznatljivih karakteristika i vizualnog identiteta.

Karakteristike robne marke Adriatic:

  •  kao samostalna robna marka sadržava i muški i ženski program (preuzima artikle iz linije Adriana)
  • sadrži rublje, vanjski i kupaći program
  • snaga i udio Adriatic-a (i Adriane) u prodaji Galeb d.d. je sve veći
  • dio pletiva  sadrži elastan i/ili viskozu dok je osnova pletiva i dalje na bazi prirodnih materijala
  • gornji kvalitetni nivo ponude u usporedbi s konkurencijom, ali i u usporedbi sa ostalim robnim markama kuće
  • pozicioniran u viši srednji cjenovni nivo
  • ciljna skupina su aktivne i energične žene i muškarci koji imaju visoke zahtjeve prvenstveno glede udobnosti, funkcionalnosti i kvalitete, ali ne odustaju niti od specifičnih zahtjeva za estetikom

Neke od proizvoda branda Adriatic možete pogledati u donjoj galeriji.